|
|
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| 2008-10-27 |
分類: 未分類 |
eng : 掛住傾計...
聽日要quiz,完全冇聽
打完,要拿拿林溫書啦!
P.E. 好鬼悶呀...
math: 勁憎李sir
收啦!佢<su>左一聲
我講左句:<su>咩<su>
佢啤我囉= =
music 係度玩溫綽 xp
中文,聽d啦...
放左學要去導賞員
死人溫綽: 你條友,係度照哂果塊牌d野黎讀
我都識睇啦,使鬼你讀咩...
星期六:佢同我同jacky講
去信和度,買<智慧>棒,仲有一d三級野
話要買比terry喎
kai的 ! 講左勁多次囉 = ="
仲有呀放學,成日陪佢
知你地今日一個月啦
你都比個交代我地啦
放學陪佢,幫你铜左手機果d野
又係我去拎,咩事呀你
自己去溝女,食啦你 !
之前又話我溝女唔理人,你呢?
打波亂黎= [[[
我唔知你地搞過d咩黎
就算係佢錯,你地都唔使咁呀= =
可能有d野我唔知,但係會唔會你有d誤會呢?
有人可能係幫我,而搞到...
但佢都係人,
憎人一個,最唔開心只會係自己呀!
大家都係同一班
我唔希望見到咁樣,想了結這件事
咁你就唔好唔開心啦!
|
| 發表時間:2008-10-27 09:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 25 日 星期六  |
| 2008-10-25 |
分類: 未分類 |
今日勁早起身...
因為呀joe約左我去寶盈打
我7點幾,接近8點就到左啦
冇人打
跟住冇啦啦落雨
好彩唔係好大姐 =]
打左陣,就返返去學校度打
勁勁勁勁悶悶悶悶!
好彩最後有得打全場
好好玩呀!
勁鍾意呀sir
之後又上左寶盈同人打
打左一個鐘
差少少炸 = =
21 : 20呀 =[[
算啦,都而經打得好好嫁啦!
之後叫左jacky出黎陪我去買野
買左件衫同一個converse筆袋
唔知邊個話$20筆袋就買呢
跟住比我見到有個converse筆盒= =
(吹脤左)
搞左勁耐,最後都係返屋企...
好鬼死眼訓呀 |
| 發表時間:2008-10-25 07:16 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 24 日 星期五  |
| 2008-10-24 |
分類: 未分類 |
今日冇帶電話返學 = =
so 冇同佢地一起返
調位
超開心呀!
唔使比打入2D𪊲冷宮 XD
loading坐我格離 , 正呀!
math 勁嘈 = =
I.S. quiz , emily 係岑sir面前,比我抄 -口-
正係好fd...
其他果d都係咁啦
大家開心d啦,唔好唔開心啦 ! |
| 發表時間:2008-10-24 05:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 135 | »
|