|
|
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
| 2008-10-30 |
分類: 未分類 |
今朝比人叫左去揾張sir
果陣有d唔想揾佢
不過之前佢都幾好,
同我講sor...
不過有一種感覺,衣個感覺連我自己都唔識講 - -
早會都冇去
上堂都係咁...
放左學去tko中心
同loading kenneth bryan
之後勁玩bryan
sor... 唔好唔開心啦!
之後我同loading都去左kenneth屋企,
唔知可唔可以過夜呢?
好好玩... 因為 =]
乖乖女唔好嬲啦!
仲有有個新老母 : 就係loading啦 XD
|
| 發表時間:2008-10-30 07:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
| 2008-10-29 |
分類: 未分類 |
今日返學同溫...
joe唔知搞咩,叫我地返先!
C.E. 勁串呀SIR
串左一陣,上堂lu...
果陣而經唔想串佢,好悶呀!
Math 李sir係度話laoding- -
做唔做關你鬼事咩...
Eng :唔知做咩囉
L.S. kenneth loading 開始勁笑- -
好彩冇傳比我姐,都唔知佢地笑咩,
就算笑,都唔明點解可以笑咁耐
之後花又一起笑 -口- "
無奈囉!
兩堂I.S.好鬼臭呀
咩心黎嫁
花過黎KO佢
放學去左Math果個
冇啦啦比呀sir串囉- -
問佢野姐,又話我串佢
咩事呀...
(可唔可以) <<< 都係串???
勁,你唔好做老師啦你
你估你自己講d野好好笑咩,死開啦
好串咩,,,
唔夠串,係度铜人幫手
又叫我放學铜佢
之後叫我聽日8:15 之前铜佢
睇下點
8點20 先返, 吹咩...
勁勁勁勁勁勁勁火囉,比啦啦比人屈 = = |
| 發表時間:2008-10-29 06:31 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
| 2008-10-28 |
分類: 未分類 |
今日等佢地等到8點幾...
之後要去禮堂
返到黎
冇啦啦有呀sir黎左,勁樣衰囉!
佢勁比我地串
拎kenneth枝,你食屎大嫁...
轉筆都唔得???
你話落堂可以返埋位
打左鐘,當然係拿拿林返位嫁啦...
又唔比,你咩事呀
又唔夠串
就叫左kenneth去照肺
死開啦!
小息:同loading落去食野
去左閘5度返上去...
有5條友睇囉- -
o哂...
ENG: 勁正,quiz完
咩都做得...
正呀!
I.S.勁係度笑 =]]] |
| 發表時間:2008-10-28 07:21 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 135 | »
|