|
|
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-10-20 08:43 PM |
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
| 2008-10-20 |
分類: 未分類 |
今日返學同呀joe 一起
bryan呢?遲大到呀!
約左7:55,佢話約8:05 - -
得!請飲野,多謝哂...
唔玩啦!
搭地鐵返果陣
見到岑sir
唔想同佢講野囉~~~
上堂冇咩野𪊲
不過有時係放唔底姐
P.E. 應該係好開心
但係射左好多球,好多都唔入 =[
走籃,都ok!
佢一行過黎,
就抄左0 0
仲要比人串 - -
math 李sir冇啦啦望住(我唔知)
跟住佢見到我食野
而經勁想唔見到佢!
仲要我做問題
問衣樣問果樣
你問夠未呀
如果你唔係老師
想打死你好耐啦!
放學 陪loading jacky kelvin
補做功課,我就做sis
之後4條友一起玩棋 -口-
5點走左,去叫雞食 !
我選擇放下來!
衣排係咁用$$$
唔可以再用咁多$啦
如果唔係,星期一冇得用啦 - -
sOr yammy ! 你叫我做的事,我真的做不到~~~ |
| 發表時間:2008-10-20 06:37 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 19 日 星期日  |
| 2008-10-19 |
分類: 未分類 |
今日我早左返教會
都係咁啦,有d心不在焉
完左,
出九龍城食野,
跟住去補習
不過佢話唔得閒唔補
咁我自己行左陣
見到有間甜品店
食左$50 - -
都係咁,冇咩用,,,
之後jacky 叫我出黎行下
我就見到有件背心converse
用來打籃球...
去左冇啦啦落左車
去左麗晶花園行,唸住去睇下個單車場
點知行行下,行左去姨丈屋企
去想铜姨媽呀
不過佢而經...
then 铜唔到個單車場
行左去megabox
又唸返果日我同佢去...

唔知你仲記唔記得衣度呢?

衣度令我有開心同唔開心的回憶 !

衣度就唔使講啦!
我就去左地鐵站铜jacky
之後我地睇左好多衫同鞋
又出左九龍城
食野
最後返返去洶大商場
玩得好開心
之後走人lu... |
| 發表時間:2008-10-19 09:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 135 | »
|