|
|
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| 2008-11-14 |
分類: 未分類 |
今日我同佐敦返學 ...
math 冇啦啦又要我作200字文!
食啦你!
I.S. 嘈!!!
...
放學勁hea,去左KFC 食野 =]
呀媽唔係屋企,得我同家姐係屋企
任用電腦,呵呵呵...
星期一去邊好呢?
|
| 發表時間:2008-11-14 07:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| 2008-11-13 |
分類: 未分類 |
今日起身冇咁凍啦!
唔知係唔係好事呢?
上堂冇咩野...
不過係勁比emily玩
搞到我爆無奈~~~
放學果陣:
呀joe sorry 呀!
之後返屋企,因為要補習... |
| 發表時間:2008-11-13 07:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
| 2008-11-12 |
分類: 未分類 |
今朝5點幾6點起左身
因為琴晚病病地...
不過衣排都成日打(黑痴)
8點幾上左床
之後訓左 -口-
飯都未食
搞到一起身,好肚餓 =]
7點就出左門口去m記食野
上堂冇咁多野講lu...
唔知係好事定係壞事呢?
P.E. 爆悶...
不過唔想打籃球
math 勁勁勁想訓....
放學去左陪jacky買禮物送比人 |
| 發表時間:2008-11-12 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 135 | »
|