|
|
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
| 2008-11-11 |
分類: 未分類 |
琴日冇打因為琴日放學去左呀joe度打波
7點先返到屋企
之後又要溫voc quiz...
多謝你呀!好鍾意果樣野~~~
講返今日
set左鬧鐘係6:30
第二個6:40'
第三個6:45
(好似好多個鬧鐘 -口-)
好凍呀!
成排都好晏先返學
同kenneth返
之後都冇咩野
放學比ms chau叫左落教員室
話我拎部電話出黎影野
then 岑sir miss <菜> 黎埋 - 3 -"
搞左成半個鍾先走
之後同成班去呀joe度打波
搭的... kenneth 唔知做咩 = ="
好凍牙 ~w~
|
| 發表時間:2008-11-11 08:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 9 日 星期日  |
| 2008-11-09 |
分類: 未分類 |
今朝勁勁勁凍 -w-"
又大風...
打籃球,可以話球球唔入 =3="
跟住好早就去左九龍城補習
不過成3點幾先補完~~~
之後同jacky行左陣
去左apm11樓間機舖
玩左兩埸賽車
之後jacky出去睇野
最後入唔返去 - -
then 去左藍田玩左陣
走lu...
最近好鍾意這首歌,好好聽 =]
我到了這個時候還是一樣夜裡的寂寞容易叫人悲傷
我不敢想的太多因為我一個人迎面而來的月光拉長身影
漫無目的地走在冷冷的街我沒有你的消息
因為我在想你愛我別走如果你說你不愛我
不要聽見你真的說出口再給我一點溫柔愛我別走
如果你說你不愛我不要聽見你真的說出口
再給我一點溫柔我到了這個時候還是一樣
夜裡的寂寞容易叫人悲傷我不敢想的太多
因為我一個人迎面而來的月光拉長身影
漫無目的地走在冷冷的街我沒有你的消息
因為我在想你愛我別走如果你說你不愛我
不要聽見你真的說出口再給我一點溫柔
愛我別走如果你說你不愛我不要聽見你真的說出口
再給我一點溫柔 (music) 愛我別走如果你說你不愛我
不要聽見你真的說出口再給我一點溫柔愛我別走
如果你說你不愛我不要聽見你真的說出口再給我一點溫柔 |
| 發表時間:2008-11-09 07:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
| 2008-11-08 |
分類: 未分類 |
剛剛出左d事
勁唔開心!
因為我去左啟田7-11充電
半個鐘之後
我去返果度拎
點知個電壞左
開唔到機
去左叫經理黎
之後冇話我地錯囉=[
咩事呀!
佢話星期一打返比我
到左星期一有野,我一定打999铜人幫拖
衣家又唔係我地錯!係佢地整壞炸~~~
有冇搞錯呀!
唔該大家星期一放左學,得閒𪊲陪我去啟田同佢地串過 plz!
仲有報紙果d電話幾多號???
Cm plz! 好<手然> 火呀!個電原裝嫁...
妖! |
| 發表時間:2008-11-08 09:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 135 | »
|