|
|
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
| 2008-11-19 |
分類: 未分類 |
今日返學好似好遲咁
又凍返啦 -w-"
聖經勁好玩!
math : 又係悶
Eng 又嘈~~~
L.S. Loading 同kenneth 勁傾
搞到比老師照肺 卡卡卡...
lunch time 比人調位
而家個位超悶!
兩堂IS 悶到爆
中文: 都ok
放左學:去坑口拎衫
講真今日有少少唔開心
Cm plz!
|
| 發表時間:2008-11-19 09:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 18 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-11-18 08:37 PM |
2008 年 11 月 18 日 星期二  |
| 2008-11-18 |
分類: 未分類 |
今日搭車果陣見到有條友鍮小巴
比人淋紅油
唔知點解自己心內有d不安
之後同呀joe返學
L.S. Math
都冇咩點聽書
小息落左去
C.T. 比人呀sir話
話左我20分鐘
而經唔想食lunch
之後仲唔見左$100 =[
果陣個心情唔知點形容
放學去左電腦室
做埋D功課
原來唔記得交炸 = ="
之後同KENNETH loading 去左食野
好hungry !
我真係唔知點同你溝通
次次講野,都比你串...
有時好怕同你講野 =3=" |
| 發表時間:2008-11-18 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 135 | »
|