|
|
2008 年 12 月 10 日 星期三  |
| 2008-12-10 |
分類: 未分類 |
今日考L.S. 同 中作
我以經冇哂心機去做
所以都估到唔會高分得去邊!
考緊試,都可以唸其他野
都唔想講啦
果陣我好想铜野發洩下
JACKY黎左我屋企食飯
我要返去換衫
之後我就陂返jacky返佢屋企換衫
其實我唸住去機鋪 , 打下機
點知去左銅鑼灣果個,條友唔比我地入
之後就去左西九龍果個
果個我去過! 我地一定入得
到左之後玩左幾個game
我地抽到獎 , 我好lucky , 好大壓力
win 左第一個回合 不過就輸左第二個回合
就得到30個金幣
玩得好high
同你地相處可以咩都唔使唸咁!\
不過同jacky 仲正! XDD
咁走之前仲去左飲我地成日飲的<珍珠奶茶> 好好味牙 =]]]
我真係好想逃避一些問題!
我唸衣個christmas 都未必可以達到我心唸的感覺...
|
| 發表時間:2008-12-10 07:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 9 日 星期二  |
| 2008-12-09 |
分類: 未分類 |
我今日真係好唔想打牙...
好辛苦呀 !
我希望有人明我講咩啦
但我唔想搞到好多人都知
心內有好多問題
但我知我自己唔可以問!
題外話
A人明明係鍾意B人 , B人又係鍾意A人
點解?佢地唔可以...
我真係好想過一個又開心又難忘的christmas ! |
| 發表時間:2008-12-09 06:10 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| 2008-12-08 |
分類: 未分類 |
今日聽到你同你班fd一起玩
我聽到都有少少想去一起玩
但我真的想有這樣的一天
就快christmas啦
好想同你過一個難忘的christmas!
希望<<你>>唔好介意! |
| 發表時間:2008-12-08 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 135 | »
|