❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2008 年 12 月 5 日  星期五   晴天


2008-12-05 分類: 未分類

今日考試啦!

考中史

唔知合唔合格呢?

英文

Voc 完全唔識

 

放左學同kenneth loading jacky 一起食飯

之後去左jacky屋企溫書

jacky勁同我玩 =]  (...)

佢又去剪頭髮 -口- "

五點幾度去左吉之島果度

勁gag

一陣post下果d相啦

 

笑?我可能而經不懂得 !

發表時間:2008-12-05 06:47 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 4 日  星期四   晴天


2008-12-04 分類: 未分類

聽日就係考試啦!唔知點算好?

今日要汁哂所有野,好重牙...

好多野派tim !

上堂都係咁啦

放學去左溫書

個周sir又係度串串貢

之後成班去哂kelvin個會所度溫書

因為我個補習老師黎幫下手

6點度

kenneht jacky loading

補左7點幾

我 joe kelvin

三個人打堡<零>球

勁high,勁開心

咩都唔使唸

八點幾度上左去kelvin屋企食飯

我好想打巴佢呀妹

十點度就返屋企lu

 

其實我同kenneth 都係同路人!

我唔知點講好?

最近大家都發生左幾多野下

我可能講錯左d野,搞到我同佢都唔多開心

我真的...

發表時間:2008-12-05 06:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 3 日  星期三   晴天


2008-12-03 分類: 未分類

今日都係好似平時咁

不過係多左d mock exam  or  quiz 姐

聖經: 果套野真係幾好戲

Math 做mock exam.

Eng 都係咁啦

L.S. 都係睇返聖經果套野

I.S. 就quiz

Chi 到Miss 鍾 發神經

放學去左铜Ms Chau 幫我地溫書

之後周sir係隔離果張table 度幫d女仔溫

周sir 冇啦啦kai左

話我地 : 好難就唔好考啦! 咁樣我又可以對少一份

之後我地成班人同Ms Chau 一起笑

佢...

溫完就去左九龍灣補習

7點幾就返屋企lu ~~~

 

 

 

唔知衣個兩條鏈仲有冇機會合返埋一起?

好似咁...

 

準備考試,要溫書啦!唔講啦

大家一定要比d心機溫書牙~~~

發表時間:2008-12-03 08:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]