|
|
2008 年 12 月 5 日 星期五  |
| 2008-12-05 |
分類: 未分類 |
今日考試啦!
考中史
唔知合唔合格呢?
英文
Voc 完全唔識
放左學同kenneth loading jacky 一起食飯
之後去左jacky屋企溫書
jacky勁同我玩 =] (...)
佢又去剪頭髮 -口- "
五點幾度去左吉之島果度
勁gag
一陣post下果d相啦
笑?我可能而經不懂得 !
|
| 發表時間:2008-12-05 06:47 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 4 日 星期四  |
| 2008-12-04 |
分類: 未分類 |
聽日就係考試啦!唔知點算好?
今日要汁哂所有野,好重牙...
好多野派tim !
上堂都係咁啦
放學去左溫書
個周sir又係度串串貢
之後成班去哂kelvin個會所度溫書
因為我個補習老師黎幫下手
6點度
kenneht jacky loading
補左7點幾
我 joe kelvin
三個人打堡<零>球
勁high,勁開心
咩都唔使唸
八點幾度上左去kelvin屋企食飯
我好想打巴佢呀妹
十點度就返屋企lu
其實我同kenneth 都係同路人!
我唔知點講好?
最近大家都發生左幾多野下
我可能講錯左d野,搞到我同佢都唔多開心
我真的... |
| 發表時間:2008-12-05 06:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 3 日 星期三  |
| 2008-12-03 |
分類: 未分類 |
今日都係好似平時咁
不過係多左d mock exam or quiz 姐
聖經: 果套野真係幾好戲
Math 做mock exam.
Eng 都係咁啦
L.S. 都係睇返聖經果套野
I.S. 就quiz
Chi 到Miss 鍾 發神經
放學去左铜Ms Chau 幫我地溫書
之後周sir係隔離果張table 度幫d女仔溫
周sir 冇啦啦kai左
話我地 : 好難就唔好考啦! 咁樣我又可以對少一份
之後我地成班人同Ms Chau 一起笑
佢...
溫完就去左九龍灣補習
7點幾就返屋企lu ~~~

唔知衣個兩條鏈仲有冇機會合返埋一起?
好似咁...

準備考試,要溫書啦!唔講啦
大家一定要比d心機溫書牙~~~ |
| 發表時間:2008-12-03 08:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 135 | »
|