|
|
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-12-02 07:02 PM |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| 2008-12-02 |
分類: 未分類 |
今日都係咁佢地一起返~~~
係禮堂,成班係度笑
可能係因為佢
L.S. mock exam.
都唔係好難姐
Math : 都係咁過
中文: 去唔知咩paper
C.T. 悶悶地
兩堂Eng 都幾好
I.S. 都有讀D
放學留低做功課
仲唸住铜Ms Chau 溫英文
點知要開會...
係搭地鐵之前去左果間 - 田園餅店
食左個芒果米慈
好好食... 好想再食過牙!
to Yammy : 可能係真的!
但.... |
| 發表時間:2008-12-02 06:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
| 重傷的一日 |
分類: 未分類 |
今朝返學
預左比人笑...
因為我自己都覺得樣衰!
英文quiz 好快就過左
P.E. 堂 打籃球
我同溫綽 1 on 1
原本10比0 我就差1分就win 左佢
但係手風唔多順~~~
不過最後都係win的
考cardet 唔知搞咩~~~
之後再同jacky 1 on 1
有一球,我同佢一起搶籃板
一搶,就搞到我同佢一起P K
好痛呀...
另一球,又搶
今次就自己P左K
勁痛...
訓左係度
個loadng仲要張個波扔落我度
Help ~~~
痛死啦!!!!
周身傷痛 =(((((((((
之後都冇咩野
放學成班去哂铜岑sir
溫I.S. 我都有去
因為我地係冇聽書
聽日可能去铜Ms Chau 溫Eng.
就快到考試啦!
心情好緊張牙... |
| 發表時間:2008-12-01 07:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 135 | »
|