❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


2009-01-07 分類: 未分類

今日同呀Joe一起返學

因為佢要做功課

不過我成6點45分起左身

返到去

唸住同loading一起坐

點知比老師發現左 -口-"

上堂都冇咩事 !

係I.S.  呀sir都幾火下!

math : 李sir講第一句野,已經走左音

之後成日走, 我地就成日係度笑 xP

ENG : ms chau 冇返

我地成班男仔係度玩...  kai爆

不過都幾童真下 =3=

lunch 又玩 =]]

放學去左打波

點知整到隻手

又整到舊患

唔得呀 ! 我要星期六打到波牙...  xq

 

我覺得同fd D關係差左.....

發表時間:2009-01-07 06:59 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


2009-01-06 分類: 未分類

今日又晏左(返學)

因為呀joe遲左

我地吹到好凍,唔等lu...  sor牙!

上堂都冇咩野

有時就好乖咁抄note xP

放左學就死返屋企啦 !

要同老豆報告 -口-"

發表時間:2009-01-06 06:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天


2009-01-05 分類: 未分類

今朝起身,見到家姐仲未出門口

原來未做哂功課 = ="

冇訓過 ! 辛苦哂 ~~~

之後唔使返學

佢病左

我就遲到

成8點幾先到TKO

上堂都冇咩野

不過係呀JOE冇啦啦係度串串貢  = 3 ="

放左學,成班男仔走難 xD"

去哂打波  因為有兩個場有網啦!

so good !

then 去左食野

行行下,去到Emily 同佢老公, 仲有 ...

差唔多成六點九先返到屋企 ~~~

發表時間:2009-01-05 07:49 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]