|
|
2009 年 1 月 7 日 星期三  |
| 2009-01-07 |
分類: 未分類 |
今日同呀Joe一起返學
因為佢要做功課
不過我成6點45分起左身
返到去
唸住同loading一起坐
點知比老師發現左 -口-"
上堂都冇咩事 !
係I.S. 呀sir都幾火下!
math : 李sir講第一句野,已經走左音
之後成日走, 我地就成日係度笑 xP
ENG : ms chau 冇返
我地成班男仔係度玩... kai爆
不過都幾童真下 =3=
lunch 又玩 =]]
放學去左打波
點知整到隻手
又整到舊患
唔得呀 ! 我要星期六打到波牙... xq
我覺得同fd D關係差左.....
|
| 發表時間:2009-01-07 06:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 6 日 星期二  |
| 2009-01-06 |
分類: 未分類 |
今日又晏左(返學)
因為呀joe遲左
我地吹到好凍,唔等lu... sor牙!
上堂都冇咩野
有時就好乖咁抄note xP
放左學就死返屋企啦 !
要同老豆報告 -口-" |
| 發表時間:2009-01-06 06:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 5 日 星期一  |
| 2009-01-05 |
分類: 未分類 |
今朝起身,見到家姐仲未出門口
原來未做哂功課 = ="
冇訓過 ! 辛苦哂 ~~~
之後唔使返學
佢病左
我就遲到
成8點幾先到TKO
上堂都冇咩野
不過係呀JOE冇啦啦係度串串貢 = 3 ="
放左學,成班男仔走難 xD"
去哂打波 因為有兩個場有網啦!
so good !
then 去左食野
行行下,去到Emily 同佢老公, 仲有 ...
差唔多成六點九先返到屋企 ~~~ |
| 發表時間:2009-01-05 07:49 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 135 | »
|