|
|
2009 年 1 月 3 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-01-03 10:15 AM |
2009 年 1 月 2 日 星期五  |
| 2009-01-02 |
分類: 未分類 |
今日要返學
冇咩心情
唔係話我唔開心
個心都唔係d書
第一堂math
冇做果個咩pre-quiz
又要比個個校長小 -口-"
I.S. : 呀joe係度玩野
搞到我又要比岑sir捉左落去 = =
中文:到miss 鍾 ,佢有時真係好過份!
呀joe 唔使對衣d人咁火嫁...
V.A. 勁好玩~~~
某人係老師面前話係:A.V. 堂...
笑死左!
|
| 發表時間:2009-01-02 06:39 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
| 2009-01-01 |
分類: 未分類 |
琴日朝早同下午都冇出街
因為牙媽話我成日出街
之後5點幾6點就出左去
去左bryan屋企
一去到佢屋企
佢係度jel頭
jel左成半粒鐘都未jel完
仲要一度jel一度比人小 哈哈哈....
差唔多八點半就返返籃球
去lam lam pig 屋企
成班尼西都有好
好左一陣,成班去左汁nike鞋 = ="
有d鞋都幾令
不過我冇去~~~
then 我地半班去左玩咩就唔好講啦
都玩得幾激下 !
成3點幾先返到屋企
個個訓醒
今朝起身老豆冇罵我
太開心啦 !
但係d 功課就.... |
| 發表時間:2009-01-01 12:46 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 135 | »
|