|
|
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
| 2009-01-13 |
分類: 未分類 |
今日返學同jacky一起
等到8點度先到
入到課室就轉位
同jacky坐 嘩 xD
一上堂,就等放學
因為聽日唔使, 正牙 !!!
math勁火 ...
問人借野,唔比嫁?
罵罵下人,走左音,爆笑中
之後都冇咩野
放左學係地鐵站見到李老師(3E班主任)
比佢見到我拎住電話
之後返屋企
我只想同你真心做朋友 ,
我更加希望你可以專重你D朋友 !
|
| 發表時間:2009-01-13 05:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
| 2009-01-12 |
分類: 未分類 |
今日好眼訓
上英文堂,冇哂心機
你個死人溫綽
成日係度講 ...
P.E. 練跑
衣新年我都要練跑 !
最後就打左一陣籃球
打左陣又痛 = ="
math 眼訓到死!
mus 超嘈
呀女(christy)好似好火 -口-"
中文 要作文,都唔知本書講咩
死得啦 !
籃球好差牙... 功課又未做哂
而家做啦, 唔講住啦 ! |
| 發表時間:2009-01-12 06:44 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 11 日 星期日  |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 135 | »
|