|
|
2009 年 1 月 16 日 星期五  |
| 2009-01-16 |
分類: 未分類 |
今日入學校果陣
比miss 鄭叫
仲以為話我
點知叫我改善班風 = ="
上堂真係好眼訓牙!
中文又悶到死
AMS. 都唔知妢Q講咩 -口-"
放左學去左呀joe度打波
點知冇波...
等人黎
等左陣就有人黎!
發覺自己差左好多
要射多D !
|
| 發表時間:2009-01-16 07:31 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
| 2009-01-15 |
分類: 未分類 |
今日返學都係咁,
不過都係好凍 ~_~"
返到去,有時都幾專心上堂
但係有人冇啦啦問我姓咩囉 -口-"
我都廢事答佢 =]]
放左學
勁hea ....
去左地鐵站勁玩
loading係度玩 moon walk 比我影左 ^^
|
| 發表時間:2009-01-15 07:41 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 14 日 星期三  |
| 2009-01-14 |
分類: 未分類 |
今日唔使返學
不過7點幾起左身
因為我怕聽日起唔到身
then 去左買褲
買左條灰色的窄腳褲
我覺得都幾平... |
| 發表時間:2009-01-14 07:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 135 | »
|