❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


2008-10-17 分類: 未分類

今日返學冇咩野,自己返姐!

math quiz ,李sir冇check 過answer囉- -

I.S.  落左電腦室

兩堂中文:作文,作完訓左 lu...

咁又過左兩堂啦!

訓到隻手勁攰 =[

放學:去左九龍灣買d野,之後返tko

同kenneth loading返學校

勁無聊...

then 去左kelvin club度游水

勁凍呀 = =

上左kelvin 度食飯- -

成班勁玩

玩咩,估下啦

佢地仲睇左d野,我一d興趣都冇 !

 

到底是咩一回事???

我做錯了甚麼   =  =?!?

發表時間:2008-10-17 11:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


2008-10-16 分類: 未分類

今日返學好happy 呀 ! XD

上堂冇咩野,

係maths 姐,

冇啦啦比李sir叫左出去囉- -

佢仲要成堂係度扯旗

落左堂,又我話我地

咩事呀你!kai 的...

好似自己好有道理咁!

honda講左句 : 咁多學校你唔教,係要教衣間嫁?!?

勁鍾意衣句! XP

放左學,去左寶林

玩得好開心

 

見到你同其他人玩,我冇所謂

因為所有野都可能是我錯,我不可怪你!

 

                                                                                                                                                   好苦惱呀衣家 ...      

發表時間:2008-10-16 08:00 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


2008-10-15 分類: 未分類

今日CE : 有幾分鐘,冇老師

又做反啦!出哂位... 劉sir入左黎

仲而為佢冇返tim!

Math : 又比人叫起身 - -

好鬼悶呀!

英文:分享,好快又落堂

L.S. quiz 一定有好多人唔合格,我都係 =[

訓哂!

一落堂,我而經......

好想miss liu 教返呀!

小息見返mrs chan

好掛住佢呀!!!

兩堂I.S. 上左lab

中文 悶悶地又過左~~~

放左學 要去咩math 果d

都唔知聽日唔想聽,

我想教你,因為咁樣我地就有時間...

放左學,去左等人

等左差不多一小時

比蚊 k!ss= =  是但啦,陪到你就得啦!

 

很想像其他人一樣 !

發表時間:2008-10-15 08:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]