|
|
2008 年 10 月 17 日 星期五  |
| 2008-10-17 |
分類: 未分類 |
今日返學冇咩野,自己返姐!
math quiz ,李sir冇check 過answer囉- -
I.S. 落左電腦室
兩堂中文:作文,作完訓左 lu...
咁又過左兩堂啦!
訓到隻手勁攰 =[
放學:去左九龍灣買d野,之後返tko
同kenneth loading返學校
勁無聊...
then 去左kelvin club度游水
勁凍呀 = =
上左kelvin 度食飯- -
成班勁玩
玩咩,估下啦
佢地仲睇左d野,我一d興趣都冇 !
到底是咩一回事???
我做錯了甚麼 = =?!?
|
| 發表時間:2008-10-17 11:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 16 日 星期四  |
| 2008-10-16 |
分類: 未分類 |
今日返學好happy 呀 ! XD
上堂冇咩野,
係maths 姐,
冇啦啦比李sir叫左出去囉- -
佢仲要成堂係度扯旗囉
落左堂,又我話我地
咩事呀你!kai 的...
好似自己好有道理咁!
honda講左句 : 咁多學校你唔教,係要教衣間嫁?!?
勁鍾意衣句! XP
放左學,去左寶林
玩得好開心
見到你同其他人玩,我冇所謂
因為所有野都可能是我錯,我不可怪你!
好苦惱呀衣家 ...  |
| 發表時間:2008-10-16 08:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 15 日 星期三  |
| 2008-10-15 |
分類: 未分類 |
今日CE : 有幾分鐘,冇老師
又做反啦!出哂位... 劉sir入左黎
仲而為佢冇返tim!
Math : 又比人叫起身 - -
好鬼悶呀!
英文:分享,好快又落堂
L.S. quiz 一定有好多人唔合格,我都係 =[
訓哂!
一落堂,我而經......
好想miss liu 教返呀!
小息見返mrs chan
好掛住佢呀!!!
兩堂I.S. 上左lab
中文 悶悶地又過左~~~
放左學 要去咩math 果d
都唔知聽日唔想聽,
我想教你,因為咁樣我地就有時間...
放左學,去左等人
等左差不多一小時
比蚊 k!ss= = 是但啦,陪到你就得啦!
很想像其他人一樣 ! |
| 發表時間:2008-10-15 08:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 135 | »
|