|
|
2008 年 9 月 13 日 星期六  |
| 2008-09-13 |
分類: 未分類 |
今日一早去左九龍城補習,超悶...
跟住等溫綽電話
之後又唔返 = =
今晚要入西貢...
悶死!!!
衣排勁用$$$
冇$$$啦 =[[[
|
| 發表時間:2008-09-14 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
| 2008-09-12 |
分類: 未分類 |
今日冇同bryan kelvin joe 返學 sor 我同左kenneth返
第一堂
maths 做開心呀
我唸大家知點解啦,
唔講啦,廢事又話我曬命 =]]
第二堂I.S. 唔係好想上啦而經...
小息果陣冇落去,
不過果課室較左16度,都唔凍- -
仲可以出汗,铜check冷氣啦
之後兩堂中文,發生左d事,
不過我當冇時發生
小息又爆樽...
then 兩堂V.A. 搞亂當
勁笑,
唔該kelvin sd 相 好正d相'
我唔係唔想陪你,但有d野要做 sOr... |
| 發表時間:2008-09-12 06:14 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
| 2008-09-11 |
分類: 未分類 |
今日個個都遲哂到...
成8點20 - 25分先返到,我地都未拎野囉- -
第一堂普通話,
fonny emily bernice
佢地分享地心探險記
唸返起同jeremy去睇3D 好正
不過好貴呀 
之後中文堂,要抽人背書同分享
好彩姐...
小息冇咩野
之後就係中史
honda唔啦啦講左個3P 囉...
周sir要佢寫100字講比佢聽衣個no. + 英文 點解
唔知佢係唔係真係交???
之後果堂都冇咩野姐
lunch time 全世界係度玩,勁high
上堂又悶返
放學打左陣波,見到4叔送野黎EC
知佢有鍮車,
但係唔知點解我會出左去= ="""
星期六都會見到佢地
嘿...
星期六想約人都約唔到lu - -
我想铜人星期日出街去玩,
星期日成家入哂新屋,我廢事入,
so唔入,得我自己係屋企
唔該铜人陪下我 =]
去邊都得 |
| 發表時間:2008-09-11 06:04 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 135 | »
|