❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2008 年 9 月 20 日  星期六   晴天


2008-09-20 分類: 未分類

今朝n咁早就要去九龍城補習,

而經唔係好想補,悶!!!

跟住自己去食糖水

一邊食,一邊唸住佢

好想見到妳,同妳一起行街...

之後約左bryan去油塘買運動d野

超煩,

個老闆就黎想打佢,勁叫佢做衣樣做過樣

之後上左我屋企,拎籃球

跟住佢請搭的士返教會

唔記得左食野,搞到遲到,sor...

完左打籃球,勁出汗!!!

好彩今日唔係好熱姐  =]

不過打之前同佢傾左陣電話

最後7點幾先返屋企

 

仲有7日,可以同佢去街 lu~~~

 

發表時間:2008-09-22 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 9 月 19 日  星期五   晴天


2008-09-19 分類: 未分類

 今日上堂冇咩野,

因為唔記得左...

放左學要去尖沙咀,歷史博物館

係度hey囉= =

之後我 kelvin loading jacky howard 去左食dinner together

我唸住一起去尖沙咀碼頭旁邊的商場玩

去左玩籃球機

好開心,勁high =]

之後送左kelvin搭地鐵

咁我同loading一起返

傾左勁多野=]

 

兩個星期啦 happy !

發表時間:2008-09-23 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 9 月 14 日  星期日   晴天


2008-09-14 分類: 未分類

今早都係要返教會

之後同某兩個人去行街等左半個鍾個人先黎到觀塘港鐵站= =

再去九龍灣搭車去megabox,

不過有人話好長龍,搭的士好過...

就到先黎跳左次<標> (吹脹)

首先入去影貼紙相 佢地勁笑 =]]

我都有影 ^^

跟住去溜冰,幾好玩

因為... (有人會明 ,好開心=])

之後我就去左bryan屋企食飯,

點知成村係佢屋企,O左

用佢部電腦果陣睇到d...(暫時唔講住)

佢家人搞到我好無奈囉

買左3枝<氣>水

(之前就到佢屋企果陣,爆袋)

點知bryan開左枝冇事,到我開心就出事啦 -口-"""

之後果d唔想講,超嬲

唔關我地事,又話我地,

去死啦你!!!

最後11點度先係寶林走,

同kelvin搭士,條友唔識路= =

 

今晚得我自己係屋企,自己訓炸...

發表時間:2008-09-16 05:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]