|
|
2008 年 9 月 20 日 星期六  |
| 2008-09-20 |
分類: 未分類 |
今朝n咁早就要去九龍城補習,
而經唔係好想補,悶!!!
跟住自己去食糖水
一邊食,一邊唸住佢
好想見到妳,同妳一起行街...
之後約左bryan去油塘買運動d野
超煩,
個老闆就黎想打佢,勁叫佢做衣樣做過樣
之後上左我屋企,拎籃球
跟住佢請搭的士返教會
唔記得左食野,搞到遲到,sor...
完左打籃球,勁出汗!!!
好彩今日唔係好熱姐 =]
不過打之前同佢傾左陣電話
最後7點幾先返屋企
仲有7日,可以同佢去街 lu~~~
|
| 發表時間:2008-09-22 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 19 日 星期五  |
| 2008-09-19 |
分類: 未分類 |
今日上堂冇咩野,
因為唔記得左...
放左學要去尖沙咀,歷史博物館
係度hey囉= =
之後我 kelvin loading jacky howard 去左食dinner together
我唸住一起去尖沙咀碼頭旁邊的商場玩
去左玩籃球機
好開心,勁high =]
之後送左kelvin搭地鐵
咁我同loading一起返
傾左勁多野=]
兩個星期啦 happy ! |
| 發表時間:2008-09-23 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
| 2008-09-14 |
分類: 未分類 |
今早都係要返教會
之後同某兩個人去行街等左半個鍾個人先黎到觀塘港鐵站= =
再去九龍灣搭車去megabox,
不過有人話好長龍,搭的士好過...
就到先黎跳左次<標> (吹脹)
首先入去影貼紙相 佢地勁笑 =]]
我都有影 ^^
跟住去溜冰,幾好玩
因為... (有人會明 ,好開心=])
之後我就去左bryan屋企食飯,
點知成村係佢屋企,O左
用佢部電腦果陣睇到d...(暫時唔講住)
佢家人搞到我好無奈囉
買左3枝<氣>水
(之前就到佢屋企果陣,爆袋)
點知bryan開左枝冇事,到我開心就出事啦 -口-"""
之後果d唔想講,超嬲
唔關我地事,又話我地,
去死啦你!!!
最後11點度先係寶林走,
同kelvin搭士,條友唔識路= =
今晚得我自己係屋企,自己訓炸... |
| 發表時間:2008-09-16 05:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 135 | »
|