|
|
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
| 2008-09-24 |
分類: 未分類 |
今朝7點起左身
跟住家姐同呀媽一起講 :
今日唔使返呀,訓多陣啦!
上返床上訓唔返,
係度聽歌
8點起身
同某人msn
就黎左一百次震我
勁傾電話...
悶呀!!!
仲有3日炸...
|
| 發表時間:2008-09-24 06:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 23 日 星期二  |
| 2008-09-23 |
分類: 未分類 |
今日返學等埋jacky先返
頭個兩堂超悶,勁想訓
小息铜岑sir講I.S.功課
跟住上中文都ok啦
C.T. 就同howard傾計
lunch time 岑sir過左黎同我地食囉= ="
上返班房超熱!!!
周圍走
跟住兩堂eng 發緊夢
最後I.S. 岑sir講果d野
搞到我聽日唔想上佢堂,死得的!!!
sor呀今日放學冇陪你... |
| 發表時間:2008-09-23 08:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 22 日 星期一  |
| 2008-09-22 |
分類: 未分類 |
今日兩堂eng
都ok,唔係好想訓姐
小息,果個去哂換衫囉= =
到P.E. 堂換衫果陣
我就係度玩個籃球網
仲搞到個網返轉左
個個都打唔到 呵呵呵...
9mins跑,14圈,
我自己都冇認真去跑
之後教籃球,ok啦
落堂果陣個衫可以滴水啦
所以唔換衫
跟住校長經過見到我地
honda出左去解釋都唔得
話一陣check so 大部分都換左
差兩個
tony仲勁上身校服
下身p.e. 褲 - 口 -''
maths 超悶
訓左冇人知,哈哈哈 =]
bryan ad joe 轉堂講啲果d講笑炸,
唔好嬲啦,sor呀...
音樂堂...超xxx
chi 冇咩野
bryan,小息果d野我冇所謂的
當sexy D 囉
但我唔想你講,仲有今晚傾左陣,唔好意思
因為我家姐好鬼煩,sor呀
呀joe我冇怪你入黎果陣...d野
唔入都入左落,算啦
佢唔睇都睇左落,又可以點呀
有蕉蕉 =]
估下邊個送,
不過我都有送野比佢
唔知佢鍾唔鍾意呢
熱死啦
|
| 發表時間:2008-09-22 09:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 135 | »
|