|
|
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| 遲來的日誌 |
分類: 未分類 |
今日返教會,冇咩心機
因為好想見到佢,好掛住佢
不過落雨,冇得打波
同埋地下好多水,換拖鞋 hehe...
之後出左去買鞋同牛仔褲
籃球鞋好平呀! $279炸,( 老豆比)
不過converse可能要我自己比$$$
搭車出旺角買
使鬼出咁遠咩... 唔記得買珍珠奶茶 = =
返屋企果陣,落勁大雨...
一個月啦,一定要keep住呀~~~
|
| 發表時間:2008-10-07 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
| 2008-10-04 |
分類: 未分類 |
琴晚聽ipod,聽到訓左唔記得媳左佢,
今日冇得聽- -
成8點半先起身,
到左九記城都9點50,
我唔打比你,我怕你呀媽...
不過你隨時都可以打比我𪊲~~~
補習果陣就黎想訓,因為太悶,同埋掛住你
見到少你一秒,就想死啦(要同你影多d相,放係手機度,比我見到你!)
之後去左九龍城廣場行左陣,見到有對籃球鞋$279炸,好想買呀!
但買左,可能唔比買converse! (買邊對好???)
之後見有時間,搭93K黎铜你
等左陣(12點5度到),我怕你走左,
好彩未走姐!
之後陪你去散下心,比蚊kiss kiss ,是但啦,咬慣啦都!
陪你返EC等人,不過佢唔知去邊,但你都比蚊kiss kiss ...
早知你唔返屋企住,我就黎陪多你一陣啦
係你屋企對面行果陣,見到某兩人- -
我係度... 差d蟻 kiss ,
早知kiss 多淡 XD
( 永遠都唔會忘記今日嫁!)
之後返教會,
冇籃球,得排球囉 -3-
早知去陪你啦,(講真好想去陪多你一陣)
係教會,都幾悶下,
之後打籃球,好熱呀!
sor 聽唔到你電話
唔好嬲啦!
今日𪊲野,好想都再,,, |
| 發表時間:2008-10-04 08:00 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 3 日 星期五  |
| 2008-10-03 |
分類: 未分類 |
今朝同呀joe一起返,
因為bryan有d事,唔一起返
返學果陣見到anson ,之後一起返
返到去,冇咩姐
maths : 發火中...
唔聽,訓陣先~~~
I.S. 聽d唔聽d
小息,比人罰留係課室
都唔知做咩,關我鬼事咩!
兩堂中文,仲悶,不過都有聽d𪊲
lunch ,地下濕濕地,唔使落去食,
叫loading幫我買,點知唔記得買 -3-"
1:15分,全班係哂度,唔比走,
得兩個字:無奈!!!
兩堂英文,玩(fly)標
有60分,好過冇 = =
驚驚...怕炒
有人係度佢個名,想我點姐?
之後週會,係咁升旗,升旗, 再升旗= =
呆坐中
then 去左團契,都ok𪊲
完左去左kelvin度玩桌球,幾-6下...
明知你衣排唔開心,但我都不想你提起,
這樣就不會提你的傷心...
希望你地好d早返,好返好好好...fd 啦!
(憎一個人,最傷唔係佢,係自己) |
| 發表時間:2008-10-03 07:53 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 135 | »
|