|
|
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
| 2009-04-18 |
分類: 未分類 |
星期一要返學啦 !
超唔想返... 好hea呀我而家
原本聽日要比賽,不過對方有人唔得閒
唔知幾時先打返
而且聽日都一定會落雨 > <"
我唔知返邊間教會好
如果我返我自己個間
我可以見到 ... |
| 發表時間:2009-04-18 07:20 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 135 | »
|