|
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
| 2009-04-03 |
分類: 未分類 |
今日係最後一日考試
考十點九 , 九點幾去左KFC度打機 = ]]
見到份試卷,個腦空哂"
跟住去左寶盈間7-11
見到本YES個增品比人整爛左
就幫佢地整返啦
佢地竟然係話我整爛 仲要串我
當然串返佢嫁啦
咁多個人見到,又唔係我整爛,使鬼怕佢牙
佢地想報警,咪報囉 !
我又冇做錯
之後又話打比我學校
好鬼煩呀佢地!
我聽日一定投訴佢地 @@
原本唸住去睇戲,比佢地搞到超唔想睇
整日都冇咩心機 > <"
希望聽日可以玩得開心𪊲,唔使唸返𪊲唔開心的野 !
更加希望你可以陪伴我傾訴 "
|
| 發表時間:2009-04-03 10:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
| 2009-04-01 |
分類: 未分類 |
Thz 大家寶貴的 cM =]]
今日可以話考哂試,考完主科
聽日考實驗,後日考英文說話
當中我去左大波屋企度HEA...
成班男仔都係度玩PSP
玩上腦 -3-"
好想打籃球
考試之前傷左,冇得打
感覺上好似好耐冇打過 > < "
做人是否不應該咁容易放棄呢? |
| 發表時間:2009-04-01 08:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 31 日 星期二  |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 135 | »
|