|
|
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
| 2009-01-26 |
分類: 未分類 |
今日係大年初一
我祝大家心想事成 , 利是多D xDD"
9點就起左身整頭
整左一陣
就要等我家姐
搞到成十一點先出得門口
去呀(女麻)度
我到左,仲有成班未到 =口="
悶 ...
之後2點幾再去土瓜灣
then 坐順風車去寶林
點知去左差館 = ="
同某人去報失
我仲要比佢老未小囉 !!! :@
6點度搭車铜表姐
佢拍左成2年拖啦!
好想try 下 =]]
衣幾日要逗多d利是牙 xP"
|
| 發表時間:2009-01-26 10:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
| 2009-01-25 |
分類: 未分類 |
今日係鼠年的最後一日啦 !!!
回望今年D野 ...
有d都幾開心,傷心的都有 =[[
今日下午去左補習
之後落左機鋪
又打機 ~~~ -口-"
再去铜某人
睇下佢個間野有咩褲賣
之後去左第二間商場買左條褲
有時我都好憎你牙 !!!
(你知我講緊你 -3-" ) |
| 發表時間:2009-01-25 07:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 2009-01-24 |
分類: 未分類 |
今日7點就起左身
因為要返籃球
之後同個fd行落去地鐵站
但係好凍,所以跑左落去
係tko 地鐵站 又跑返學校
20以內到達 -口-"
開頭練返d射波
then 打比賽
我好憎自己牙!!!
搞到自己隊友拎唔到個籃球
好彩之後入左一球起籃,同埋一球2分
凍~~~ |
| 發表時間:2009-01-24 07:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 135 | »
|