|
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
| 2009-01-31 |
分類: 未分類 |
今日尼西組聚
去左尖沙咀個cafe度玩
咩都玩一餐 ...
不過我冇叫野食
因為我食完先去
大約5點度返到教會
以為有波練
點知比卞妙fake左= ='
帶左成套衫
7點就要返屋企lu
有人黎我屋企拜年
|
| 發表時間:2009-02-01 10:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 30 日 星期五  |
| 2009-01-30 |
分類: 未分類 |
好似有好幾日冇打啦
因為都冇咩野好打 =3=
今朝7點正就起左身
去左補習
補左一陣,就去左玩 =]]
返屋企果陣
jacky 打比我,問我去唔去粉嶺?
我果陣又冇咩野做
咪話去啦
之後jacky個老豆去左車我
點知jacky又唔知我住邊
去左藍田地鐵站等我
搞到我又要搭左程車先去到
首先去左食齋 = ='
我係勁小食的 ...
之後去左西貢度釣魚
咩魚都冇 > <"
晚上就係度食飯
返到9點度
不過全程都冇比過錢,有d唔好意思
咁我就係度講返句: Thank You
今日真係玩得好開心牙 =]]
|
| 發表時間:2009-01-30 09:36 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 27 日 星期二  |
| 2009-01-27 |
分類: 未分類 |
今朝去左西貢
等食開年飯
一路去,一路比老母小
新年都要係度話我,你冇野牙 ...
我琴日係差館都比人小左成個下午
你有冇體諒下我呀!
你冇主見嫁 , 人話咩,你聽哂佢講 :@
跟住又話我成日出係條街度囉
之後又話我Jel頭
Jel頭有罪咩 ~~~
好鬼火囉 !!! |
| 發表時間:2009-01-27 11:29 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 135 | »
|