|
|
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
| 2009-05-20 |
分類: 未分類 |
我今日勁無奈囉 " ( 因為某d事 )
講真 ! 我都唔想咁嫁 > _ <"
Miss 鄭叫我地評分
點知會係同你地講姐
我都唔係自願參加
我地都好難做的
希望你地會我地啦 !
|
| 發表時間:2009-05-20 07:45 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 19 日 星期二  |
| 2009-05-19 |
分類: 未分類 |
今日應該係我全個學期最專心上堂的一日 =口="
不過都幾開心
因為佢地唔上堂,都係訓教
唔係阻住人地 =]]
放學要去補習
又悶 又熱 >_< "
頭髮快D長 , 我想再剪過 ! |
| 發表時間:2009-05-19 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
| 2009-05-18 |
分類: 未分類 |
今日心情都幾平靜 ...
原本呀TiM 比個位我今日打嫁
但係呀sir 又唔比 哭 =((
而且今日D三分都好準
如果可以keep住就好啦
不過我已經唔係好識打底 -口-"
都要多謝教會d fd 教我打下 wing 同埋支持 特別係 ...
日日都咁打隻腳會好傷 >_<
死啦 !
成績好差牙 @@
日日唔係打波就打PSP
我真係想溫書
但係都係忍唔到
有又煩 ~~~
冇又煩 ~~~
想铜你食飯 想铜你去影貼紙相 很多野都很想
但是我還沒搞清我們的關係
我唸緊咩呀 ?! 我自己都唔知 ! |
| 發表時間:2009-05-18 07:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 135 | »
|