|
|
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
| 2009-05-07 |
分類: 未分類 |
今日的發覺我地班係上唔到堂
咩堂都係咁 ...
到底原因係咩呢 ?
一個一個咁比影響
當然我都有比人影響
但係又可以點呀 ?
咁搞落去 , 我地班死得嫁啦 =_="
而家只係想我地整班人都可以乖乖咁上堂
好似中一咁 , 咁乖 ! ( 除了某人 xDD" )
可能這個年紀拍拖不是一件好事
但是我很想與我的朋友玩
不過唔緊要啦 , 我同你的關係睇緣份同神的安排 !
雖然很想你睇我打籃球 , 不過我同你只是好朋友了 >_<"
|
| 發表時間:2009-05-07 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| 2009-05-05 |
分類: 未分類 |
今天的心情才平復了一點兒
上堂都幾悶下
我唔知點解我好似放棄了L.S. , 英文都有聽D , 不過都係差 @@
放學睇社際
射左幾球(三分)
得一兩球 , 原來我唔開心先會入波 =_="
你唔開心,我不懂得去安慰你
而且唔想比太多意見你 ,
因為我怕我會又唸返
其實我唔放棄 ,
係咪因為我還在意你 ?!
|
| 發表時間:2009-05-05 07:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 135 | »
|