|
|
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
| 2009-05-15 |
分類: 未分類 |
我要打籃球...
唔知下星期一有冇得打社際
真係好想打 !
今日放十二點 , 好正呀 !
放左之後 , 佢地要requiz
去左铜劉sir,話要落去铜佢 >_<"
以為比佢小 , 點知係唱生日歌囉 @@
走得走唔切 !
最好笑係Kenneth 比人罰做掌上壓 (做300下)
計計下" 67 , 68 , 69 , 50 .... "
笑死左 ^^
跟住我唔知講左d咩
比劉sir放左上(木台)
成部電話整左出黎 =口="
之後去左loading 打機又係 ... |
| 發表時間:2009-05-15 09:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| 2009-05-11 |
分類: 未分類 |
好開心呀 !
我地社又win左啦
加油呀 !
不過都係有野煩緊 =_="
而這個問題我都唔知點解決 ! |
| 發表時間:2009-05-11 07:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 135 | »
|