今朝我媽番早啦
跟住我5:50就起左身玩左場信長
阿松玩到12殺3死毛毛同$#比我秒走左Orz
跟住就自己整多士食
個米奇老鼠多士爐真係好好用^^
食完出門口落到樓下發現冇帶巴士卡 囧||
沖番上去LO,,跟住一落樓就有車(Lucky )
跟住番去聽偉爺講左個好好笑ge笑話
笑到肚痛左一堂 = =!!
然後就冇啦啦落去投票選學生會
我當然就係投左潘梓浩ge第三組啦
因為佢政岡好正,,廢除學校所有ge垃圾制度 @@
中午就自己煮飯
然後食埋琴晚食唔晒哥隻雞
下午就同豬哥n哥偉爺分組畫哥副畫
機本上我地都係係到玩多過做野
因為阿晴哥成隻綿羊咁,,食野都唔理我
放學就去左阿哥度幫佢吸game
然後學完琴就去左剪頭髮 /[]\
番黎就進入我第3套鬼小島ge影片製作工作
岩岩落去來來買野,,沿途見到n個著住第7組d衫ge人
e+仲嘈緊(我頂 )
|