今朝早7:50分就自己醒左
心諗坐車仲黎得切GE
就拿拿林著晒3褲鞋
一打開電視就見到8號風球停課~.~!!
跟住就著住校服好攰咁訓左半個中
我阿哥打比我就叫我打風唔好亂出街 囧||
跟住就起身打機打到番學為止
中午就落街買m記
見到好耐冇見ge坤哥 囧||
佢應該都唔記得我邊個
因為我覺得我比小學哥陣個樣仲柒左 so sad
so就冇叫佢,,見到佢d fd好似好惡咁,,淆晒底~.~!!
跟住雄哥就叫我同佢一齊番
番學途中就見到停左一個星期課ge精英阿哥
聽sweety講班主任h1n1
不過千其唔好停課,,我唔想暑假補課/.\
下午上電腦堂就係到玩D硬膠GAME啦
點知會有人想玩叫我SD比佢-_-'
放學本黎就教琴啦,,個細路阿媽同我講佢地有D做
今日停一堂 =,=!!
番到屋企同雄哥玩卡通TD圖
一個字"正"~.~
然之後阿哥就叫我地去一間叫左"禮記"Ge酒家食飯
食左大鮑翅呀,凍蝦呀,竹蔘呀等等
跟住最尾就係我阿哥同佢條女GE家長提出結婚呢件事
(我個人覺得佢以前條女超索,,E+哥個一般)
佢仲同我講呢佢結婚搵我伴奏 @[]@V
然後就番黎沖涼打扑~_~
|