仲夏的星際
塵世生來為送蔥,

生而死後盡化空。

一生能得幾朝悅,

不如化灰盪清風。
darkcatz
暱稱: MoonBow
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
愛屋及烏
贈鬧我者
清明雨上.改(粵語)
曉春
VAE-許嵩
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 44
今日人氣: 0
累積人氣: 713
2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


清明雨上.改(粵語) 分類: 未分類

晨日透窗 橋納散霜 清風唱

仍懷昔昔飄散跌落君愛章

華夏替春 寒愈叫詢 冬至秋風去

麈年翻章只想妳一見

頭散落了耀霜 天天盼見妳芳香

驚慌淒眼眶已哭痛傷

人在方間懷驚 君處在哪方之聖

墨硯雙雙放 終記起心聲

遊魂催雨落之 奔向月以送菊至

曾將汝愛樂輕以唱萬次

(改得一半離開左,跟住冇左靈感,有再作)

 






訪客留言 (返回 darkcatz 的日誌)


kwan56 於 2008-09-25 08:27 PM 發表:
路過--"]你打d野好高深喔._."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a24953488 於 2008-09-08 09:23 PM 發表:
我只係知你班主任係李權,你個暗瘡佬,我係form2的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a24953488 於 2008-09-08 09:22 PM 發表:
死kai子,我點會識你啊?你係who?你個名成個垃圾咁.識你又屁用?去我個個blog留cn,d字都打錯哂,學咩人讀善德啊你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a24953488 於 2008-08-29 02:57 PM 發表:
死short仔,,你係1d班38號啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩!中學先一個星期,咁快識我!??!
Posted at 2008-09-07 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathleen421 於 2008-08-27 12:09 PM 發表:
c 0 M m e n T -V-""""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Itadakimasu 於 2008-08-18 08:43 PM 發表:
@@小弟拜見師叔呢;
加我好友呀\口/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elanneyeung 於 2008-08-18 05:18 PM 發表:
C0MMET!

好耐冇黎lu~

留cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lo20 於 2008-08-12 06:44 PM 發表:
-C0MM3NT*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]