|
|
2008 年 8 月 12 日 星期二  |
| 清明雨上.改(粵語) |
分類: 未分類 |
晨日透窗 橋納散霜 清風唱
仍懷昔昔飄散跌落君愛章
華夏替春 寒愈叫詢 冬至秋風去
麈年翻章只想妳一見
頭散落了耀霜 天天盼見妳芳香
驚慌淒眼眶已哭痛傷
人在方間懷驚 君處在哪方之聖
墨硯雙雙放 終記起心聲
遊魂催雨落之 奔向月以送菊至
曾將汝愛樂輕以唱萬次
(改得一半離開左,跟住冇左靈感,有再作)
|
|
|
kwan56 於 2008-09-25 08:27 PM 發表:
路過--"]你打d野好高深喔._."
|
|
|
我只係知你班主任係李權,你個暗瘡佬,我係form2的
|
|
|
死kai子,我點會識你啊?你係who?你個名成個垃圾咁.識你又屁用?去我個個blog留cn,d字都打錯哂,學咩人讀善德啊你!!
|
網主回覆
嘩!中學先一個星期,咁快識我!??! Posted at 2008-09-07 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lo20 於 2008-08-12 06:44 PM 發表:
-C0MM3NT*v*
|
|