今日同crystal去左沙田聽音樂會,
去完問阿哥拎番隻"不能說的秘密"..
julie!!"下次有得睇喇>v<
--------------------------
唔知點解有一種局外人既感覺...
好似咩都唔關我事..我咩都唔知感..
如果唔想我知..ok...fine...
仲有9日就係亞綸生日喇~~!!""
要快D做好張生日ban先得!!!