又用亞綸個banner~~
仲有4日ja!!>v<"
期待!!""
----------------------------------
今日調左位=.="...
好差的位置....
最尾果行第一個位....
唉....。
同crytal分開左~~
唔開心lor....
tiffany點解可以拎全免lor!!
又話自己好有錢??
點解仲要申請津貼呢????