好多日冇打喇=]]]
27/11
表哥個仔出左世喇XD""
gd!"12月可以去玩BB喇>v<"V
--------------------------------------
30/11
好唔開心lor~
今次maths溫左禁耐,
都係唔合格...
冇咩天理....
唉..~~
可能我應該放棄maths....