拍拖開始既日誌

2010 年 12 月 8 日  星期三   晴天


2010-12-08 滿足 分類: 未分類

Sorry ,

同人散左 ,, 又同人一齊

都冇同大家講......

I am SORRY !!!

我諗住遲D係 facebook 確認關係

點解仲要遲D 呢 ??

係因為唔想有D「閒集人等」....

企圖折散我地 !!!

果個「閒集人等」...

就係 XXX (佢自己知自己事xdd)

係喎 !!!

掛住講D「閒集人等」

唔記得要幫自己整個願望添

(因為就嚟聖誕)

我個願望係..........

 

 

 

 

 

 

 

希望我可以同我 E+ 個LP永遠一齊啦






訪客留言 (返回 daron1998 的日誌)


kjycmwchuchu 於 2010-12-15 09:06 PM 發表:
您老母臭系,
咩閒集人等也,
ON9英-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]