|
2010 年 12 月 8 日 星期三  |
2010-12-08  |
分類: 未分類 |
Sorry ,
同人散左 ,, 又同人一齊
都冇同大家講......
I am SORRY !!!
我諗住遲D係 facebook 確認關係
點解仲要遲D 呢 ??
係因為唔想有D「閒集人等」....
企圖折散我地 !!!
果個「閒集人等」...
就係 XXX (佢自己知自己事xdd)
係喎 !!!
掛住講D「閒集人等」
唔記得要幫自己整個願望添
(因為就嚟聖誕)
我個願望係..........
希望我可以同我 E+ 個LP永遠一齊啦
|
|