琴日因為好夜先瞓,今日成點鍾起身...跟住就要起身洗頭喇.洗完之前,諗住同丫媽去食野既,點知原來佢都有節目啵,佢約左E媽去食野,本來我諗住等埋佢食野,搞到要自己一個食。 之後就去左土爪灣食麵喇,食完之前睇睇隻錶,原來差吾多夠鍾番教會lu,跟住就上左教會果度。去到先知原來今日吾開....即刻o哂咀囉,吾系仲可以點姐,跟住就好無奈甘搭車番左屋企lu:[