david882007 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
多啦kero.........david的........日誌
大家睇到我的日誌,希望可以回覆,但係唔好打埋D無聊@野,多謝大家﹗^.^
 
 
我 的 資 料

暱稱: 多啦kerodavid
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
 
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
2007-07-05
2007-07-04
2007-07-03
2007-07-02
2007-06-29
日 誌 分 類
全部 (7)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
Kaice
我 的 連 結
http://bbs.guestbook.com.tw/b4/index.php?mforum=davidtai
RSS Feed
2007 年 7 月 3 日  星期二   陰天
   
2007-07-03 滿足

今日,我去咗睇醫生,因為我隻眼有D問題,唉....都唔知係未撞鬼?
不過好彩,因為個醫生話我只係因鼻敏感,先會搞到隻眼.............

唉.......
又係個一句,我今日打機個陣,超唔happy囉,D人超狗,係咁用狗招,高手都輸啦﹗

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 david882007 的日誌)


Kaice 於 2007-07-04 12:48 PM 發表:
哈~
乜咁底死呀!
你個blog點解冇你個頭像架,,
你唔係好like 多啦A夢同keroro架咩??!
haha~
係咪驚幼稚得滯呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好心你咪傻啦﹗
成日up D野on9到死
Posted at 2007-07-04 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]