天時暑熱,買橙同蘋果,點知一食,橙酸到死,嬲嬲地想即刻丟佢,但我個fd高聲叫停:[咪住!]
(>_<)
佢用個大碗裝大半碗溫水,將其餘兩個橙連皮放水入面,10分鐘後,再切開橙食,嘩!
真係甜喎。我仲將之前食剩半個酸橙,放保鮮袋,然後照辦煮碗,浸溫水10分鐘,半邊橙真係變甜!
我搞緊呢個小小實驗時,發現旁邊切開蘋果已經變鐵色。點知我個fd又有辦法,佢將幾個橙榨汁,用橙汁浸蘋果10分鐘,結果蘋果又變番白雪雪!(^O^)
PS:
理大應用生物及化學科技學系講師梁潤松後來同我講,理論上講,橙有酵素,酵素溫度稍高環境會更活躍,可以分解橙入面酸性分子,咁橙果糖就會多過酸性分子,所以會甜。佢又話,蘋果有鐵質,切開遇空氣會氧化,但橙就有還原型維生素C,係天然抗養化物質,所以氧化蘋果,浸橙汁後,會變回原狀。
|