]; 今朝早隻眼都幾痛..
於是帶q埋枝眼藥水返學...
勁無聊咁過左一日...
放學跳大繩..
跳到成6點..攰到喊..
跟住跳跳下同牙天同童童吹水..
聽到d吾應該聽既野..唉
搞到我超亂];
放過我好嗎- -?!
...明白到人生上也有選擇不到的時候=]'
跟住出到車站..見到偉雄...一齊搭K–51 走了..
心聲... 其實我係一個咩人?!有誰人能告訴我...好人?!壞人?!
唉...我有咩好?!有咩壞?!
自己統統不知..
今晚我成日係度諗「佢」d野...
究竟我地會有甚麼結果?!
今日金句... 人生在分叉路之中...究竟向左走?!還是向右走?!
分類: 未分類 |