死喇...呢排梁子晴吾s0我牙..
過左3日都只係講左2,3句野。
雖然話要慢慢濊,
但係都太慢喇..下嘛..
唉!大家覺得我係咪應該放棄呢?
我睇得出佢係一個對感情好認真既人,
真係要慢慢捉住佢個心..