`今日...八堂上得三堂..
雖說好開心- -但很悶..
下星期一放假- -我今日先知...
不過我就寧願返學 .. mISS幫我地溫多日都好丫嘛
算喇-,-今次吾駛咁緊張...
記住仲有5日咋~_~
入左E班..一係就功課-v-
一係就默書-3-
搵日抖下都吾得-3-
今日放學去左打波- -
已經好耐冇掂過球類v_v
動作有少少生硬v__v
見到飛機鋮走籃好似膠友=]
囧囧~西文又吾跑.v.
真係吾明點解佢會輸比鋮2次@v@b 7_7
很想知道何時才能說那「三個字」
很想說給你聽...
分類: 未分類 |