今日家長日牙:o
重歸n0.1喇..
有好亦有壞喇..
話哂2個小過2個缺點-__-C-
話哂我未拎過B以下架嘛:(
有d嬲但係又抵自己死-v-
見魏sIr 如吹水一般 連我都傾成半粒鐘;]
佢話我入到大學既機會有六成 而家黎計...
點都好喇... 都係放番d時間落讀書到喇;]
諗起自己d ole都唔係好多t_t 但係獎多番d :)
做helper 12點走...比風吹到好肚餓真系...
同薯輝哥歸家...好耐冇搭過46-.-'
番到去食埋野..1點到 訓到5點半-.-
好攰;]]] 跟住去唱通k~~
都幾high原來...
愈黎愈覺得唔夠時間用喇
希望各位同志真係吾好放咁多時間落打機到:o
加油!!
分類: 未分類 |