唉.晚晚都屋企人嗌交..
而家去邊做乜都要交代...
其實我好憎人地唔信我...
你地偏要問...問心...我已經平心靜氣,,
解釋比你聽 無論10萬個理由
係你地眼中都係唔合理..
咁我講黎做咩...又要唔信我...
我認我有講過大話...
但係點解我地之間冇信任呢兩隻字?!?!
再係咁 我人都癲..
唔想再理你地d謬論 雖然我知你地為我好..
但係夠喇..我受夠..