真係唔明d人諗乜...
冇寫上網就大安旨意乜都唔駛交..點知1日記6個名...超7的說...
好憎呢d人抱住呢d心態讀書...含喇好冇?!?!
係我這班見不少...
某人可以1日中每堂都在訓...
我不行的說~~~
訓到連老師都唔叫佢起身...廢事煩...sad~~~
感受只能埋在自己的我...
很想講...但講不出聲~~~
because有後果~~~~
同志們統測加油~~~