-___- \口/
3次受傷!___!
眼淚即飆-.-最尾果次...吼..
我超廢的說-___-
人地簡人都吾會簡我喇-,-
仲要傳波傳得超曳的說];;
唉-.-廢];;
番到管理處 見到曼裕^0^ 佢去左屯市w0-.-
今天腳殘了..
笨小迪論 2
如何有效勞地和最愛一起?!
註 -- 以下只是個人意見..如有雷同,可打我=3=
第一 -- 相處];;
你陪她?! 她陪你?!
朋友 > 另一半
另一半 > 朋友
據我估計];;
有七成人都簡朋友...
但係...
問心果句...
又有七成人想佢另一半陪佢
所以...
如果大家拍拖果陣吾好逼得對方太緊...
例子 -- 死纏爛打...就算人地覺得你煩都仲煩...[[[ sms / 電話 / msn ]]]
千祈吾好犯呢樣野...
可以好大鑊v0v
記住比番你既另一半一d自由 / 空間
人地吾想就吾好逼人喇...
又或者抵得諗既..
你陪佢一次 佢陪你一次囉 [[[ 罕見情況 <
第二 --- 溝通];;
原來真係有人可以對住個電話吾講野1粒鐘-.-
冷戰一樣...只要吾收線 / 吾講野 就繼續冷戰-.- [[[ 哂電話費之一
冇話題 = 898
所以記住盡量帶出話題...
除非對方想講];;
咁你就要留心聽同作回應 [[ < p0Int
大家記住一點...
傾電話係好過 sms / msn
不過 記住傾電話果時吾好講其他女仔 / 男仔..
你地知架喇 =3= 而家好多人呷d乾醋 [[ n0 g00d
*** 記住係適當時間收線];;
因為對方可能會冷笑 / 敷衍咁應番你... s0 要識聽同諗
廢事人地嫌你阻住同煩喇 係咪?!
第三 -- 打扮];;
呢樣其實吾駛多講...
大家都會顧 ..呢d時期...
個頭... [[ 見仁見智-.-
套衫 ... [[ 你地識架喇-.- 吾通著西裝咩-.-
鞋 ... 如果冇必要就吾好踢拖-.-
全身... 吾好噴過量止汗劑-.- 超cam];;
總之一句講哂];
整體上要咁..[[ 至少];;
待續];; 以上意見並非教你們把妹.. 請注意];;
今日金句 我好衰-__-v
分類: 未分類 |