| «‹ February 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | |
|
2006 年 10 月 21 日 星期六  |
| 2006-10-21 |
分類: 未分類 |
7:00醒左 返學
小息 D中2係我地個層係到鬧人
中1個個男仔串襯佢WO
佢係到嚇佢 [我好驚]
上MISS MAN堂好悶牙
我訓左牙 被人叫我起身
衰衰衰
放學......訓覺
|
|
|
姚sir 於 2007-01-19 01:04 PM 發表:
哈佬哈佬!!
阿sir 28號(星期日)會入土瓜灣打波。
到時有冇興趣一齊黎耍呀?美寶佢地都會去。
有興趣就4點係土瓜灣體育館出面個籃球場等啦。
記住黎啦,阿sir等你。呵呵^^....
|
|
|
cinza 於 2006-12-24 07:45 PM 發表:
|
|