本來今日唔想返學, 但係...我發現今日真係好好好好好開心 aR ^^ 好耐未試過咁開心啦。。。 唔知點表達.... 因為見到好多我想見的人 xd 仲有頭先... 發生左件好開心的事, 我成功左啦!!!!!!!!!!!!!! 好開心aR~~~~~~ 開心到未溫默書 -v-""
-就讓每一個日子 都串連成 我們最美麗 最美麗的回憶 =]