Mandy here;
♥世界真細小 =]
dear_mandy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
dear_mandy
暱稱: ♥MANDY
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
May 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2009-12-15
•
09 年第一篇網誌
•
2008-12-26
•
2008-12-11
•
2008-12-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 12 月 6 日 星期六
2008-12-06
分類:
未分類
或許這樣更好
(用 notebook 寫 blog 的感覺蠻不錯 =] 終於到家了 = =")
發表時間:2008-12-06 09:43 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 dear_mandy 的日誌
)
currycarrie
於 2008-12-11 05:59 PM 發表:
CM!!!
mandy好衰...唔留cm俾我...我好嬲ar)_(''
哼哼!!
臭工業....xp
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
RE 金田:
多謝你的 cM xd
我遲 d 上你個 blog 留言啦 xd
唔好嬲哇,哈哈!!!
仲有仲有,我叫 dear_mandy 的'''
kaka*
Posted at 2008-12-11 09:51 PM [
編輯
] [
刪除
]
mabel__babee
於 2008-12-08 07:07 PM 發表:
halo...好耐無見喇 (:
cm to you!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
RE mabel:
hello =]
真係好耐無見啦 xd
不過我估 christmas 都應該會見到面的 ^^
see you soon~
Posted at 2008-12-11 09:48 PM [
編輯
] [
刪除
]
hollystar
於 2008-12-07 01:53 PM 發表:
cm 哇 ^^
謝謝你 ..
星期五那天..
陪我做了一件無聊事
哈哈
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
RE holly:
thank you =]
唔駛多謝。
我都好順路返屋企架 xd
Posted at 2008-12-11 09:47 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 dear_mandy 的日誌
]