MUS: 練 MF =]
ERO: 悶 -v-"
MATH: 完全唔知講咩 = =" 同 Yan 唱歌 xD
CHINx2: 悶 -v-" 抽左 6 個人出黎小組討論... 抽唔中我..y0*
lunch:: 練 MF...
排埋隊得返 10 分鐘食飯 -v-"
ASS: 聽 「334」選科 =]
都唔知揀咩好 xd
Geog: 可以好 enjoy 地發左成堂夢... 個 feel 好正 xD
放學- 買聽日 house picnic BBQ d 野。
Carrie.. p0yu...h0lly + bb 上左我屋企擺書包..
之後去左大元村公園玩...
唱歌 xD (點解今日 d 人咁中意唱歌,包括我 =] )
之後 kelvin 到黎埋,就一齊買野 lu =]
丸都買左 $$135 -v-"
之後買埋雞翼個 d......
買下買下就買完 -v-"
落去等埋 Van. + Cherry...
之後再買多幾隻雞翼 =v=""
6 點幾就返屋企,佢地拎埋書包就走 lu =]
期待聽日 house picnic ^^"
-就讓每一個日子 都串連成 我們最美麗 最美麗的回憶 =]
|