|
db-db ♥ g1
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Date:::2008-02-17 10:32 AMTopic:::-日誌-
囬校日¬
打波佢先落雨. 主,你唔中意我就可憐下其他人啦. 主,我琴日話你靚仔喈.你都唔好落雨啦..
小xx一震 起身就聽到d死人落雨聲 what a pity. 我唸住算啦 放學應該干嘎啦. 帶埋個波番學校咯 哈,見到肥琴個齊陰 她老爸的傑作
番到學校d雨都糸冇停到 冇冇聊聊 拿果3本書叫我地走人! 頂 9點幾 如果有得打波開心到鬼甘啦! 悶到成只梨甘番到屋k..
last of all.
b某人的話我不能當做沒聽過,不好意思. ![]()
[ 返回 deargi 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||