db-db ♥ g1
 
deargi
暱稱: ɡodzīlla
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
換日綫
閑愁
2008-07-25
究竟算什么.
2008-07-18
文章分類
全部 (77)
-feeling5- (29)
-日誌- (9)
未分類 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 17
今日人氣: 16
累積人氣: 2181
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
Date:::2008-03-12 08:59 PM
Topic:::-feeling5-
 
 

 
我愛廣州¬

 

 

 

 

廣州,我愛廣州

如果讓我說說所我愛的廣州是長什么樣子的,

必定,我會這樣說,

我最愛沒有外來務工人員的廣州

繁華的窄小的人行道,因為有妳們而窄小.

來去匆匆,細望身邊的鍋過路人,

一片煩雜的嘈閙的傢鄉話,

讚賞的是您不用麥尅風也能如此高音的嗓門,

批評的也暫不說勒.

過路人能有多少是廣州人呢?

無可否認,廣州的繁榮有賴于妳們南下.

但妳們怎么能客傢佔地主的野蠻呢?

"如果沒有我們哪有廣州的繁榮?"

-g4一次採訪報道

如果不是妳們廣州怎么會有現在的龐大!

怎么會有這么多人搶錢包!

怎么會有這么多人剪電綫!

怎么會有那么骯髒的3元哩.新市!

...

)_                        

 
 
 
 
 
 
 
 
 



訪客留言 (返回 deargi 的日誌)


tsugiko 於 2008-03-16 06:43 PM 發表:
re: 你既cm~
多得廣州電視台有網上重播XD

http://video.gztv.com/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔知cm乜意思.-_-||
 
 
 
我凈糸知隔離班有個cheap man.
 
&多謝妳離我blog 聽日去妳度坐下.哈哈哈
Posted at 2008-03-21 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tsugiko 於 2008-03-16 09:34 AM 發表:
乜你都鐘意睇「新聞日日睇」架?
我勁鐘意丫! 佢果種報導手法真係唔錯!
勁少有!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsugiko 於 2008-03-12 09:11 PM 發表:
cm~
睇完你既文章, 我都有少少同感!
廣州係一個充滿夢想既城市
不過比一班外省人「霸佔」左既廣州
我覺得好可惜!

試問廣州人會唔會隨地吐口水? 會唔會隨地解決?
我敢肯定, 佢地好多都唔會
不過班外省人呢? 唉...
我成日都會番廣州行下, 不過依家見既好多都唔會係廣州人, 係外省人!
有時去天河行下街, 去動漫星城掃掃貨
都聽到一d外省人既恐怖聲

唔係話因為咁而歧見佢啦
不過佢地有尊重過依塊土地既主人咩? 冇丫嘛~

p.s. 有一次我自己一個去青宮睇戲, 旁邊既情侶令我有d無言...
個女既坐係我旁邊
男:「洗唔洗調位丫?」
女:「唔洗啦, 最重要唔係lao頭就得啦!」
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
冇辦法啦.
 
個死人市長都糸撈b.
 
冇理由唔比自己人離廣州嘎嘛.
Posted at 2008-03-16 09:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]