| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:::2008-03-12 08:59 PM
我愛廣州¬
廣州,我愛廣州
如果讓我說說所我愛的廣州是長什么樣子的,
必定,我會這樣說,
我最愛沒有外來務工人員的廣州
繁華的窄小的人行道,因為有妳們而窄小.
來去匆匆,細望身邊的鍋過路人,
一片煩雜的嘈閙的傢鄉話,
讚賞的是您不用麥尅風也能如此高音的嗓門,
批評的也暫不說勒.
過路人能有多少是廣州人呢?
無可否認,廣州的繁榮有賴于妳們南下.
但妳們怎么能客傢佔地主的野蠻呢?
"如果沒有我們哪有廣州的繁榮?"
-g4一次採訪報道
如果不是妳們廣州怎么會有現在的龐大!
怎么會有這么多人搶錢包!
怎么會有這么多人剪電綫!
怎么會有那么骯髒的3元哩.新市!
...
)_
|
|
re: 你既cm~ 多得廣州電視台有網上重播XD
http://video.gztv.com/
|
網主回覆
我唔知cm乜意思.-_-||
我凈糸知隔離班有個cheap man.
&多謝妳離我blog 聽日去妳度坐下.哈哈哈 Posted at 2008-03-21 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
乜你都鐘意睇「新聞日日睇」架? 我勁鐘意丫! 佢果種報導手法真係唔錯! 勁少有!
|
|
|
cm~ 睇完你既文章, 我都有少少同感! 廣州係一個充滿夢想既城市 不過比一班外省人「霸佔」左既廣州 我覺得好可惜!
試問廣州人會唔會隨地吐口水? 會唔會隨地解決? 我敢肯定, 佢地好多都唔會 不過班外省人呢? 唉... 我成日都會番廣州行下, 不過依家見既好多都唔會係廣州人, 係外省人! 有時去天河行下街, 去動漫星城掃掃貨 都聽到一d外省人既恐怖聲
唔係話因為咁而歧見佢啦 不過佢地有尊重過依塊土地既主人咩? 冇丫嘛~
p.s. 有一次我自己一個去青宮睇戲, 旁邊既情侶令我有d無言... 個女既坐係我旁邊 男:「洗唔洗調位丫?」 女:「唔洗啦, 最重要唔係lao頭就得啦!」
|
網主回覆
冇辦法啦.
個死人市長都糸撈b.
冇理由唔比自己人離廣州嘎嘛. Posted at 2008-03-16 09:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|