|
db-db ♥ g1
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Date:::2008-06-28 07:22 PMTopic:::-日誌-
untitle¬幾時先可以 穩到個中意我我又中意佢嘅人
突然覺得好寂寞好攰
呢排無啦啦識左個f 然后齣去打羽毛然后慢慢熟左小小 琴日再去佢地學校打羽毛 忽然覺得自己好屎 成日糸度唸 佢會唔會煩我咁屎嘎? 都冇乜點打 就糸陪佢坐下玩下就一晚啦.. 偷偷地睇佢手機 可能好衰下 我都糸想知多d佢嘅野喈 睇左佢d短 "唔糸你唔適閤我 糸我唔適閤你" "我地分手啦" 唔知點解睇完 翻到屋k就好抑鬱咁嘅樣啦
衝完涼傾q. "讲真 我觉得你几好 不过就少讲野左D" 睇到佢對我嘅評價真糸好開心下 "你中意乜类型嘅男仔价?" 以為佢想講d乜野添 想歪了
然后再然后 我成日都覺得佢唔中意復我短 佢成日覺得我好悶成日話悶. 結果就應該糸 如果我唔穩佢 佢都唔會點穩我. 唔會中意我的說..
慨嘆. 好壓抑啊.好頭痛啊!!
![]()
[ 返回 deargi 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||