昨晚因為叫你好好的讀書! 吵了一場! 不過唔好再想了!事情已經過去了! 不過今天我知道你失去了一個好好的朋友! 我也有點不快樂!! 可能因為原因是我! 我一直都唔想阻你和朋友相處! 不過卻弄巧成拙! 唉~~! 唔知我自己可以做到咩! 也不知道如何安慰你! 我又再次覺得我阻了你! .........!自己好冇用! PS 唔好唔開心吧! 我雖然不知如何安慰你! 但我的心是一直伴隨你的!